Kampania Pay Per Click ma na celu zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Nie mówimy jednak o ruchu losowym i ludziach, którzy nie są zainteresowani Twoimi produktami. ten rodzaj ruchu można łatwo znaleźć za pomocą darmowych kampanii. Kampania PPC ma na celu przynieść tylko organiczny, użyteczny ruch składający się z osób, które są zainteresowane Twoimi produktami. Jednak nawet kampania PPC może się nie powieść, zwłaszcza jeśli jesteś początkującym, który nie ma wiedzy na temat marketingu internetowego.
Z drugiej strony, jest jeszcze jedna kategoria ludzi myślących, że kampania PPC zagwarantuje im ruch. Jasne, jeśli płacisz, oczekujesz wyników. Jednak kampania PPC musi być skoordynowana z innymi metodami marketingowymi i z kompletną kampanią SEO, jeśli chcesz zwiększyć widoczność online dla swojej witryny. Optymalizacja silnika, pisanie artykułów i kampania PPC jest doskonałym połączeniem, które pozwala na mnóstwo ruchu. Niektóre strony oferujące tę usługę może również oferować pewne darmowe rozwiązania dla Ciebie, takie jak 100 złotych bezpłatnej promocji na Facebooku lub inne wielkie zniżki.
Konfigurowanie kampanii PPC
Kampania tego typu musi być przygotowana na czas, a Ty również powinieneś być cierpliwy. Niektórzy webmasterzy uważają, że wydatki 100 złotych muszą przynieść natychmiastowe rezultaty. jednak kampania tego rodzaju może trwać miesiącami, a sukces nie jest nawet gwarantowany. Treść musi być zoptymalizowana, reklamy muszą być umieszczone w odpowiednich miejscach, a strona musi być subskrybowana do odpowiednich katalogów. Mogą pojawić się pewne błędy i pomyłki. Istnieją trzy główne etapy procesu optymalizacji zgodnie z zasadą PPC, a każdy z nich musi być dokładnie przeanalizowany i wdrożony.
Słowa kluczowe muszą być dodane na stronie internetowej w pierwszej kolejności, nawet przed zarejestrowaniem się do programu PPC. w ten sposób, gdy poprosisz o usługę PPC, będziesz wiedział, jakie słowa kluczowe są kierowane, więc proces ten będzie bardziej efektywny. Jeśli Twoje słowa kluczowe nie są tak dobre dla Twojej niszy lub konkurencja jest zbyt wysoka, możesz wydać pieniądze na bezużyteczną kampanię. W tym przypadku, proces jest zagrożony, jak nie ma sposobu na zmianę docelowych słów kluczowych, jeśli kampania się rozpoczęła. Słowa kluczowe są ważne dla procesu, ponieważ muszą być zapisane na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarkach.
Ważna jest również zawartość strony. Dobre słowa kluczowe mogą przynieść odwiedzających, ale jeśli są rozczarowani wynikami, lub treścią strony, mogą opuścić stronę natychmiast. Treść musi być atrakcyjna dla Twojej niszy, a Ty będziesz musiał myśleć jak gość na swojej stronie. Ciekawy artykuł o kartach bankowych może przekonać odwiedzającego do kliknięcia na ten link, aby uzyskać kartę. Jednak zła kampania oparta na słowie kluczowym „produkty odchudzające” związanym z witryną hazardową jest z pewnością błędem i stratą pieniędzy i czasu.
Niektórzy webmasterzy popełniają również błąd pisania zbyt wiele w dodatku. Ludzie lubią czytać tytuł i kilka szczegółów na temat sprzedawanych produktów. Ogromny komunikat będzie tylko irytujące, użytkownik nie będzie miał cierpliwości, aby przeczytać wszystkie twoje wyjaśnienia, a duże ogłoszenia również kosztują trochę poważnych pieniędzy.
Ważną częścią kampanii PPC jest również landing page. Ogłoszenie jest odpowiedzialne za doprowadzenie odwiedzającego na Twoją stronę, ale musi też wyglądać wspaniale, jeśli chcesz sprzedaży i wyników. co więcej, strona docelowa musi się różnić od Twojej strony głównej. strona docelowa musi być jak proste wprowadzenie, prezentujące stronę i jej cele. Następnie, jeśli odwiedzający jest zainteresowany, powinien mieć możliwość skorzystania z innego linku, aby zobaczyć, na czym naprawdę polega Twoja strona.