Stosowanie odpowiednich narzędzi reklamowych umożliwia przeprowadzenie działań marketingowych, które faktycznie przynoszą rezultaty. Pomagają w kształtowaniu wizerunku firmy i umożliwiają potencjalnym konsumentom na zapoznanie się z ofertą. Tym samym wpływają bezpośrednio na wzrost sprzedaży towarów lub usług. Skutecznym, a jednocześnie niedrogim i łatwym w użytkowaniu narzędziem promocyjnym będzie potykacz reklamowy.
Każdy z nas z pewnością chociaż raz minął go na swojej drodze, jednak nie każdy zna jego prawidłową nazwę i nie zdaje sobie sprawy, jak wielki potencjał drzemie w tak niepozornym przedmiocie. Do czego służą potykacze reklamowe?
Co to jest potykacz reklamowy?
Potykacz reklamowy jest konstrukcją, która swoim wyglądem przypomina ergonomiczny stojak. Składa się przeważnie z dwóch płyt połączonych grzbietami, postawionymi w kształcie litery „A”. Potykacze reklamowe są całkowicie mobilne, ponieważ można je dowolnie ustawiać i swobodnie transportować.
Warto inwestować w potykacz reklamowy z wysokiej jakości materiałów, takich jak:
- metal
- drewno
- aluminium
- PVC.
Ta forma reklamy może występować w wielu wariantach rozmiarowych, a także w różnych kształtach i kolorach. Dzięki temu, przedsiębiorcy mogą wdrażać działania promocyjne na szeroką skalę. Na przestrzeni płyt potykacza reklamowego można umieścić wybrane treści marketingowe, co w połączeniu z możliwością szybkiej zmiany prezentowanej reklamy, daje niezwykle bogate spektrum zastosowań.
Potykacz wykonany z wysokiej jakości materiałów będzie odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne, takie jak deszcz czy niskie temperatury. Najnowsze i innowacyjne modele oferują dodatkowo możliwość podświetlenia reklamowanej treści, co wpływa na atrakcyjność ekspozycji i wyróżnia ją spośród innych.
Do czego można wykorzystać potykacze?
Potykacze reklamowe są od wielu lat niezwykle popularną formą reklamy w wielu branżach. Korzystają z nich lokale gastronomiczne, takie jak restauracje, kawiarnie, czy jadłodajnie, a także bary i puby. Potykacze idealnie dopasowują się do charakteru tych działalności, ponieważ pozwalają na błyskawiczną zmianę informacji, jak np. zmiana w menu czy nowa promocja.
Stojaki reklamowe będą spełniały swoje przeznaczenie także w sklepach, hurtowaniach lub stacjach paliw, ponieważ można na nich umieścić dowolne treści. Nawet państwowe instytucje, jak urzędy czy poczty korzystają chętnie z potykaczy reklamowych, np. do informowania o kierunku kolejki czy lokacji konkretnego gabinetu.
Wszystko to wynika z prostoty obsługi, konstrukcji i braku ograniczeń w kwestii modyfikacji prezentowanych treści marketingowych. Potykacze natychmiast przyciągają uwagę odbiorców (w końcu nie bez przyczyny nazywają się tak, a nie inaczej) i komunikują bezpośredni przekaz.
Potykacze reklamowe, a promocja
Najnowsze potykacze reklamowe stosowane są w marketingu już od jakiegoś czasu, jednakże teraz przechodzą prawdziwą rewolucję. Są wykorzystywane zarówno w reklamie wewnętrznej, jako informacje bezpośrednio w budynkach, jak również zachęcają do odwiedzenia danego miejsca, znajdując się niedaleko wejścia głównego. Mają wówczas o wiele większy zasięg i stopień oddziaływania. Budują wizerunek danej firmy, zachęcają do zapoznania się z ofertą, mogą rozbawić lub zainteresować odbiorców. Wszystko w zależności od treści, jaka się na nich znajdzie. Możliwości są nieograniczone!
A jeżeli czytając powyższy artykuł zainteresowały Cię profesjonalne potykacze – sprawdż ofertę i wpłyń realnie na swój biznes!