Konto na Instagramie to obecnie nie tylko przyjemność płynąca z dzielenia się swoim życiem i inspirującymi fotografiami, ale również możliwość promocji swojej działalności, dotarcie do reklamodawców, lub zbudowania swojej własnej, osobistej marki. Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku duża liczba followersów, czyli obserwujących. Dowiedz się, dlaczego warto mieć więcej obserwacji i jak się wybić.
Dlaczego warto mieć więcej obserwacji na Instagramie?
Duża liczba obserwujących na Instagramie to możliwość dotarcia do reklamodawców, zleceniodawców, a także zbudowania osobistej marki. Obecnie to również jeden z ważnych kanałów dotarcia do klientów.
Warto pamiętać, że obserwujący na Instagramie preferują różnorodny content. Z tego powodu najlepiej zamieszczać na swoim profilu posty z użyciem różnych mediów – rysunków, kolaży, video i oczywiście zdjęć. Dodatkowo warto korzystać z możliwości zamieszczania relacji, które są chętnie oglądane przez obserwujących.
Nie można zapomnieć o wysokiej jakości zamieszczanych materiałów. Obecnie użytkownicy kanałów social media coraz częściej poszukują wartościowego contentu, wykonanego z troską o odbiorców.
Dobra strategia i jakość zamieszczanych materiałów zapewni większe zainteresowanie profilem i możliwość zbudowania większych zasięgów.
Obserwacje na Instagramie zdobyć można również w prostszy sposób – kupując pakiet followersów. To szybki sposób na podbicie swoich zasięgów i zbudowanie wizerunku marki, jako cieszącej się popularnością. Wykupieni followersi mogą dołączyć do instagramowego konta już w 72 godziny. To zatem znacznie szybszy sposób niż samodzielne, stopniowe budowanie swojego profilu.
Jak się wybić na Instagramie?
Wielu instagramerów zastanawia się, jak zdobyć dużą liczbę followersów na swoim profilu.
Aby zostać zauważonym, konieczne jest budowanie zasięgów, czyli docieranie do jak największej liczby użytkowników. Podstawą jest zadbanie o każdy element profilu. Warto uzupełnić informacje o tematyce profilu, która pojawia się pod nazwą konta. Oprócz tego istotne są same posty. Nie tylko ich jakość oraz tematyka, ale także czas ich dodawania. Największy efekt osiągniemy, kiedy będzie zamieszczać je w godzinach największej aktywności użytkowników instagrama. Budowaniu zasięgów służy również dodawanie do zamieszczanych materiałów słów kluczowych i hastagów. Dzięki temu do konta będą mieli szansę dotrzeć także nowi obserwujący na Instagramie, zainteresowani tematyką profilu.