Posiadasz własny salon fryzjerki lub kosmetyczny? Działalność w sektorze usług zawsze niesie za sobą ryzyko, że klient będzie zmuszony chwilkę poczekać na obsługę. Jako właściciel bazujesz na swoim doświadczeniu, wyznaczając godziny przyjęć, ale wystarczy, że poprzedni klient się spóźni lub kolejny przyjdzie za wcześnie, a potrzebne będzie miejsce, które zapewni klientom komfortowe oczekiwanie na swoją kolej. Sprawdź, jakie elementy wyposażenia powinny znaleźć się w poczekalni Twojego salonu.
Postaw na marketing
Wizyta w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim to dla wielu klientów czas wyjątkowy, bowiem w gonitwie codziennych obowiązków udało im się znaleźć chwilę dla siebie. Oznacza to, że są w trybie self-care, zatem stanowią obiekt podatny na sugestie. Spójrz na swoją poczekalnię przez pryzmat marketingu. Doskonałym rozwiązaniem będą ulotki promujące Twoje usługi albo magazyny o branżowej tematyce. Może klientce wpadnie coś w oko i będzie chciała zrealizować ten pomysł w Twoim gabinecie.
Prezentuj ofertę
Na stoliku powinny znaleźć się zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie narzędzia promocji. Zaopatrz się w ofertówki ze sklepu Biurowi.pl (https://www.biurowi.pl/pl/c/ofertowki/119). W ten sposób niskim kosztem profesjonalnie zaprezentujesz swoją ofertę. Czkający klient chętnie zapozna się z całym wachlarzem świadczonych przez Ciebie usług. Jako fryzjer wykonujesz botox włosów lub ich keratynowe prostowanie? W ofertówkach możesz umieścić opis tych zabiegów i płynące z nich korzyści.
Inspiruj
Jeżeli jako fryzjer lubisz wyzwania i pragniesz podkreślić, że jesteś specjalistą, który obserwuje trendy, zainwestuj w prenumeratę branżowego czasopisma. Klient sięgnie po magazyn i jeśli znajdzie w nim coś ciekawego od razu skorzysta z okazji i porozmawia o tym z Tobą, dzięki czemu zyskasz stałego klienta, który umówi się na kolejną wizytę. Pamiętaj jednak, aby w wolnej chwili samodzielnie przejrzeć magazyny, dzięki temu poszerzysz swoją wiedzę i przygotujesz się na ewentualne pytania.
Współpracuj
W poczekalni powinny znaleźć się także wizytowniki – już teraz sprawdź ten link: https://www.biurowi.pl/ i przejdź do kategorii Artykuły Biurowe, gdzie znajdziesz specjalne organizery na wizytówki – nie ograniczaj się tylko do swoich. Skontaktuj się z pobliskimi salonami, które nie są dla Ciebie konkurencją i wymieńcie się wizytówkami. W ten sposób obie firmy trafią do nowego grona odbiorców.
Wygoda przede wszystkim
Żadna poczekalnie może obyć się bez wygodnych mebli. Kanapa to konieczność, ale jeśli dysponujesz wystarczającym miejscem, dołóż do niej dwa fotele. Potrzebny będzie też stolik, na którym postawisz wizytownik, butelkę wody, jednorazowe kubki oraz ofertówki. Na ścianie powieś kalendarz, aby klient od razu mógł zaplanować kolejną wizytę. Wszystkie te elementy wyposażenia znajdziesz w ofercie Biurowi.pl. Buduj sukces swojej firmy, wykorzystując wszystkie dostępne możliwości! Właściwie wyposażona poczekalnia może zdziałać cuda!