Zastanawiasz się, jak pozyskać nowych klientów za pomocą strony internetowej? Chcesz sprawić, żeby witrynę Twojej firmy odwiedzało więcej osób? Odpowiedzią na te pytania jest pozycjonowanie – to kluczowy element prowadzenia własnej działalności w internecie. Warto zadbać o SEO już przy tworzeniu strony.
Pozycjonowanie stron w Google
Pozycjonowanie, czyli tzw. SEO (Search Engine Optimization), to nic innego jak działania, które mają za zadanie wypromować daną stronę w wyszukiwarce. Dzięki takiemu zabiegowi będzie ona widoczna na pierwszych stronach wyników. Dlaczego jest to tak istotne? Warto przede wszystkim zwrócić uwagę na sposób, w jaki większość internautów korzysta z Google i innych serwisów tego typu – w większości przypadków użytkownicy biorą pod uwagę tylko kilka pierwszych rezultatów.
Poprzez przygotowanie odpowiednich treści, skuteczne linkowanie i inne czynności z zakresu SEO możesz sprawić, że potencjalni klienci znajdą Cię z łatwością. Szukając pomocy na tym polu, warto postawić na agencję activate.pl. Zdecydowana większość strategii SEO skupia się właśnie na wyszukiwarce Google – to najpopularniejsze narzędzie tego typu; w Polsce z Google korzysta aż 97% internautów.
Optymalizacja podczas tworzenia strony internetowej
O przystosowanie strony pod kątem wytycznych wyszukiwarki należy zadbać o samych podstaw. Choć treść ma często największe znaczenie, nie jest to jedyny czynnik analizowany przez Google. Liczy się również kod witryny – warto przygotować stronę tak, by możliwe było między innymi wygodne dodawanie tagów HTML niezbędnych do przygotowania właściwej struktury. Istotną kwestią jest także struktura adresów URL prowadzących do poszczególnych podstron. To jednak zaledwie parę zasad, których należy się trzymać – cały proces tworzenia stron pod SEO jest dość skomplikowany. Aby bez problemu poradzić sobie z tym zadaniem, postaw na wsparcie ekspertów i sprawdź oferty agencji SEO.
Zapewnij sobie wiarygodność i większą liczbę klientów
Strona internetowa może być idealnym narzędziem do budowania zaufania ze strony klientów. Potencjalni odbiorcy będą mieć szansę na zaznajomienie się z produktami lub usługami, które oferujesz, a także z misją firmy czy też Twoim wizerunkiem. Warto także zaznaczyć, że aktualne wytyczne SEO obejmują między innymi kwestie związane z UX oraz jakością treści. W efekcie oznacza to, że strony dbające o pozycjonowanie mogą liczyć na znacznie większe zaufanie ze strony klientów. Dodatkowo możesz usprawnić kontakt z klientem, dostarczając odpowiedzi na najczęstsze pytania związane z firmą i jej ofertą.