przeglądanie Kategoria
Biznes
Faktoring dla firmy przemysłowej – kiedy i dlaczego warto?
W środowisku firm przemysłowych faktury z odroczonym terminem płatności są bardzo często standardem. Konieczność…
Delegacje online – na co zwrócić uwagę?
Prawidłowe ujęcie delegacji jest jednym z bardziej skomplikowanych zagadnień z zakresu rozliczeń pracowniczych.…
Personalizacja opakowań produktów jako ważny element marketingu i promocji
Personalizacja opakowań produktów to ogromna siła marketingowa, która ma spore znaczenie w kontekście sprzedaży. W…
Automatyzacja marketingu z systemem CRM – dlaczego warto?
Każdy przedsiębiorca wie, że marketing to podstawa pozyskiwania nowych klientów. Bardziej doświadczone firmy wiedzą…
Wirtualny adres w Toruniu – nie tylko dla małych firm
Kiedy w roku 1994 amerykański ekonomista Ralf Gregory opracowywał założenia funkcjonowania nowej usługi biura…
Praca zdalna – co to i jak ją znaleźć
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie internetu i różnorodnych technologii, praca zdalna nie jest…
Service design – procesy zmian tu i teraz
Jeszcze jakiś czas temu firmy bez wątpienia mogły funkcjonować w świecie analogowym. Bazując na stałych klientach,…
Czym różni się service design od design thinking?
Pojęcie design thinking funkcjonuje w świadomości społecznej już od jakiegoś czasu. Termin service design jest…
4 korzyści używania ulotek do promocji firmy
W erze marketingu internetowego, ulotki są uznawane przez wielu marketerów za przestarzałe i nieskuteczne. To duży…