Magento to jedna z najnowocześniejszych platform do sprzedaży produktów w Internecie. Obecnie korzysta z niej aż 250 000 sprzedawców. To właśnie dzięki Magento możesz mieć pewność, że nic złego nie stanie się z Twoim sklepem internetowym, gdy sprzedajesz kilkaset czy nawet kilka tysięcy produktów. Działasz w branży e-commerce? Sprawdź, dlaczego opłacają się dodatkowe wdrożenia Magento 2.
Wdrożenia magento 2 – korzyści
Masz sklep internetowy? A może dopiero planujesz przejście do sieci i otwarcie sklepu online? Niezależnie od tego, która sytuacja bardziej Cię dotyczy, koniecznie zdecyduj się na wdrożenie Magento 2. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, dlaczego tak naprawdę to rozwiązanie Ci się opłaca, zapoznaj się z poniższymi korzyściami, które rozwieją wszelkie wątpliwości:
Możliwość szybkiego uruchomienia sprzedaży
Wdrożenie Adobe Commerce Magento 2 sprawia, że możliwe staje się błyskawiczne rozpoczęcie sprzedaży. Czas to pieniądz, dlatego też nie trać go. Zresztą warto zwrócić uwagę również na to, że nie musisz jedynie podbijać rynku w Polsce, ale też z powodzeniem uruchomisz sprzedaż także poza granicami naszego kraju, gdziekolwiek chcesz.
Musisz wiedzieć też, że Magento 2 pozwala na integrację z Amazon Marketplace, co znacząco ułatwia proces rozpoczęcia sprzedaży za granicą.
Szybka migracja
Jeśli dotąd korzystałeś z Magento 1, a teraz chcesz postawić na Magento 2, to nie musisz się o nic martwić. Wystarczy, że powierzysz wdrożenia magento 2 doświadczonym specjalistom. Migracja, czyli przeniesienie nie tylko produktów, ale wszystkiego, co znajdowało się w sklepie internetowym, idzie wtedy sprawnie, abyś nie musiał tracić czasu i pieniędzy, które mógłby w tym czasie zarobić na sprzedaży w Internecie.
Zaawansowane możliwości
Kolejną zaletą, której nie możesz pominąć, jest na pewno ogrom możliwości technicznych, jakie zapewnia Adobe Commerce Magento 2. Wśród najważniejszych funkcjonalności, które na pewno warto podkreślić, jest wbudowany CMS, wiele gotowych modułów, szablonów oraz dodatków. Poza tym możesz dostosować do swoich potrzeb zaradzaniem katalogiem produktów, ale też świetną opcją jest to, że istnieje możliwość tutaj prowadzenia jednocześnie sprzedaży B2B oraz B2C. Zyskujesz też możliwość integracji sklepu z różnymi narzędziami analitycznymi, co sprawia, że jeszcze lepiej poznasz grupę docelową czy też dostosujesz najskuteczniejsze działania promocyjne.
Dla kogo Magento 2?
Adobe ogłosiło, że od 30 czerwca 2020 roku przestaje wspierać Magneto.1. Oznacza to, że każdy, kto posiada sklep internetowy powinien do tego czasu zmigrować swój sklep, tak, aby działał on w oparciu o Magneto 2. W przeciwnym razie narazisz siebie i swoich kupujących na atak hakerski, wyciek danych i nie będziesz mógł korzystać z wielu nowych funkcjonalności. Zatem jak widać każdy sprzedawca powinien postawić na Magento 2.