Prowadzenie firmy, w której podstawą prowadzenia działalności jest kontakt z klientami, nie należy do najłatwiejszych wyzwań. Organizacja zadań i szybkie radzenie sobie z różnymi problemami to podstawa do tego, by wszystko funkcjonowało sprawnie. Szkolenia dla pracowników podnoszące ich wydajność, a tym samym wyniki, są potrzebne, jednak z pewnością niewystarczające bez podjęcia dodatkowych kroków. Im większa firma lub im szerszy profil jej działalności, tym bardziej wymagająca staje się organizacja. Dlatego warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań, które uproszczą i uprzyjemnią wykonywanie codziennych zadań. Jednym z nich jest system Contact Center. Co daje i dlaczego warto przetestować to nowoczesne oprogramowanie?
System zarządzania kontaktami – co to jest i jak działa?
Zdalna, telefoniczna obsługa klientów zawsze stanowiła jeden z istotnych filarów funkcjonowania wielu firm. Jednak odkąd na świecie pojawiła się pandemia koronawirusa, która wymusiła szybką reorganizację pracy i przejście na tryb zdalnej obsługi klienta, ta forma kontaktu z klientami jeszcze bardziej zyskała na wadze. Ta sytuacja zrodziła zapotrzebowanie na nowe, skuteczne rozwiązania, których zadaniem jest usprawnienie obsługi klienta. Jednak niezależnie od sytuacji na świecie, warto wdrażać rozwiązania nowoczesne i poprawiające wydajność.
Systell Contact Center to nowoczesne oprogramowanie call center, które przeniesie jakość kontaktów z klientami na zupełnie nowy poziom. Systell Contact Center to zintegrowana platforma do zarządzania kontaktami i zadaniami, dzięki której wzrośnie wydajność pracowników, a klienci będą cieszyć się szybszym i sprawniejszym kontaktem.
Systell Contact Center pozwala między innymi na:
- pobieranie danych z innych systemów;
- automatyczne powiadamianie klientów;
- sprawne zarządzanie procesem obsługi;
- mierzenie KPI;
- monitorowanie, kto i kiedy dzwonił – dzięki temu możesz oddzwaniać szybko;
- komunikację z klientami na 8 różnych sposobów – to świetny sposób na to, by ułatwić kontakt większej liczbie zainteresowanych.
Wszystkie najważniejsze dane i funkcje masz na wyciągnięcie ręki – a raczej na kliknięcie myszką. Firmy, które zdecydowały się na wdrożenie Systell Contact Center zgodnie opiniują, że to rozwiązanie znacznie usprawniło pracę, a także pozwoliło na podniesienie wyników.
Systell Contact Center – gdzie się sprawdzi?
Oprogramowanie call center sprawdzi się wszędzie tam, gdzie telefoniczna obsługa klienta jest istotnym filarem działalności firmy. To rozwiązanie doskonałe zarówno dla małych firm (takich, w których telefoniczną obsługą zajmuje się kilka osób), ale także dla większych przedsiębiorstw, w których niezbędne jest ułatwienie i przyspieszenie pracy.
To rozwiązanie, które sprawdzi się w firmach o różnych profilach działalności – klasycznym call center, helpdesk, telemarketingu czy infoliniach sklepowych.
Chcesz sprawdzić, jak w praktyce działa Systell Contact Center? Możesz przetestować go w bezpłatnej wersji demo, zanim podejmiesz decyzję o zakupie pełnej wersji!