O tym, że bez marketingu internetowego nie ma skutecznego biznesu wiedzą już wszyscy. Wynika to stąd, że większość ludzi mnóstwo godzin w ciągu dnia spędza w sieci. Właśnie dlatego reklama internetowa jest o wiele skuteczniejsza niż ta tradycyjna.
Oczywiście jedne formy marketingu internetowego działają lepiej, a inne gorzej. Możesz na przykład umieścić reklamę Twojej firmy na Facebooku, stworzyć newsletter albo założyć kanał na YouTube. Na pewno da Ci to o wiele lepsze efekty niż rozdawanie ulotek na ulicy. Więcej na temat samego pozycjonowania stron, możesz się dowiedzieć w tym miejscu otrzymując niezobowiązującą wycenę od specjalisty SEO jakim jest Mateusz Kozłowski.
Czy pozycjonowanie stron internetowych jest najskuteczniejszą formą marketingu?
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO jest jedną z najbardziej efektywnych metod marketingu internetowego. Dzięki niemu możesz dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów dokładnie w chwili, gdy poszukują danego produktu albo usługi.
Jaką najważniejszą zaletę ma dobre pozycjonowanie strony?
Z pewnością jest nią zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron powinno odnosić się do tych fraz, które Twoi potencjalni klienci chętnie wpisują w wyszukiwarkę Google. Pozycjonowanie strony internetowej polega również optymalizowaniu wyglądu jej podstron w wynikach wyszukiwania. To sprawia, że pozycjonowana strona internetowa będzie się wyświetlała wyżej w wynikach wyszukiwania na frazy odnoszące się do Twojej oferty.
Czy wyższa pozycja w wyszukiwarce to więcej klientów?
To, że dany użytkownik trafi na Twoją stronę internetową, nie oznacza jeszcze wcale, że zaraz kupi Twój produkt, ani, że skorzysta z oferowanych przez Ciebie usług. Dlatego samo pozycjonowanie strony może nie być dla Ciebie wystarczające, aby zwiększyć zyski Twojego przedsiębiorstwa. Równie ważne są jakość produktów oraz funkcjonalność strony internetowej. Obecnie bez mobilnej wersji strony tracisz mnóstwo klientów. W końcu wszyscy przeglądają strony internetowe głównie na swoich komórkach. Jednym z bardzo dużych błędów popełnianych przede wszystkim przez osoby, które niedawno zaczęły działać w internecie, jest niezwracanie uwagi na błędy techniczne. Może dla Ciebie nie mają one zbyt dużego znaczenia, ale dla większości potencjalnych klientów mają ogromne.