Jak ważne jest usytuowanie stoiska na targach nie trzeba nikomu tłumaczyć. Najlepsze miejsce gdzie zaprezentujemy nasze produkty będzie w głównej alejce. Tak, aby koło naszego stoiska przechodziło najwięcej zwiedzających stoiska targowe. Ale właściwie po co jedziemy na targi i przygotowujemy stoiska targowe? Nasza obecność na targach jest bardzo ważna. To tam możemy zareklamować naszą firmę, nasze produkty, ciekawe rozwiązania, nowinki techniczne. W związku z tym, że stoiska targowe odwiedzane są przez branżowe media mamy szansę pokazać naszą firmę, poprzez stoisko na targach, szerszemu gronu osób z jak najlepszej strony. Niejednokrotnie odwiedzając stoiska na targach miałam okazję poznać ciekawą ofertę firmy i w przyszłości nabywać jej produkty. Dlatego przygotowanie stoiska na targi wymaga dużego przemyślenia. Na naszym stoisku targowym niech znajdą się najciekawsze rozwiązania, nowości produktowe, ulotki, katalogi. Na stoiska na targi wybierzmy też zespół pracowników, którzy posiadają największą wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów. Naszych przedstawicieli handlowych, menedżerów, osoby kompetentne ale też umiejące dobrze sprzedać nasze produkty. Jeżeli nasze stoisko odwiedzi osoba poszukująca konkretnego produktu trzeba wykorzystać okazję, zachęcić, przekonać do zakupu . Być może uda się podpisać korzystną umowę. Niech nasze stoisko targowe czymś zachęci zwiedzających, zaciekawi, zaintryguje. Zwiedzający lubią coś przekąsić spacerując wokół stoisk targowych. A może jakieś zawody lub inna zachęta. Wszystko zależy od rodzaju asortymentu stoiska na targach, a również od rodzaju zwiedzających. Często na targi zwiedzający wybierają się całymi rodzinami, więc stoiska na targi przygotujmy również ofertę z myślą o dzieciach. Na targach rolniczych niech to będą miniatury maszyn rolniczych. Nie należy zapominać o paniach. Dla nich też niech będą specjalistyczne stoiska targowe. A więc organizatorzy powinni zadbać o to aby stoiska na targach były różnorodne. Ważna jest też ilość wystawców. Im jest więcej stoisk na targach tym targi cieszą się większą popularność i potencjalnie większa ilość zwiedzających dowie się o naszym produkcie. Więc trzeba dotrzeć z informacją do odbiorcy poprzez prasę branżową, informacje w telewizji, bilbordy. Informacja powinna zawierać rodzaj targów, datę, jakie firmy przygotowały swoje stoiska na targi oraz jaka powierzchnia będzie zajęta przez stoiska targowe. A w obecnych czasach, podczas pandemii Covid przygotujmy większą przestrzeń na stoiska na targi, zachowajmy dystans, można też ograniczyć ilość stoisk targowych ale mimo wszystko dajmy szansę spotkania przy stoisku targowym sprzedającego z kupującym. Sprawdź porady eksperta na: https://www.kappexpo.pl/porady-eksperta/.