Czy breloczki z nadrukiem dalej są modne?

Gadżety reklamowe wciąż stanowią ważny element promocji marki. Pojawiają się na ważnych spotkaniach, konferencjach czy targach. Utrwalają wizerunek firmy oraz stanowią miły gest w kierunku drugiego człowieka. W tym artykule podpowiemy Ci, czy nadal warto zainwestować w breloczki z nadrukiem.

Czy warto zainwestować w breloczki z nadrukiem?

Na rynku gadżetów marketingowych pojawia się wiele nowoczesnych gadżetów. Nierzadko są one tematycznie powiązane z prowadzonym biznesem. Wciąż jednak to breloczki z nadrukiem są najpopularniejszymi akcesoriami. Wywołują pozytywne skojarzenia z Twoją firmą, szczególnie jeśli ich wygląd jest powiązany z Twoją identyfikacją wizualną. Ponadto są niewielkie i praktyczne, można je mieć zawsze pod ręką. Stanowią prosty sposób na promocję, a czasami to właśnie w takich rozwiązaniach tkwi największy potencjał w praktyce.

Breloczki z nadrukiem możesz wręczyć zarówno klientom i kontrahentom, jak i pracownikom. W pierwszym przypadku okażesz miły gest podczas spotkań biznesowych, konferencji lub przedstawiając swoją ofertę. Jeśli będą wykonane z wysokiej jakości materiałów oraz spodobają się pod względem estetycznym – okażą się doskonałym narzędziem marketingowym, które chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Przyczepiony do kluczy dodatek będzie przykuwać wzrok w komunikacji publicznej czy podczas innych spotkań w branży. Świadomość Twojej marki wzrośnie, a obdarowany zapamięta przyjemny gest.

Takie dodatki warto rozdawać również na szkoleniach oraz wręczyć pracownikom jako dodatek do prezentu, np. z okazji świąt Bożego Narodzenia. Pojawiające się logo lub napis w codziennych czynnościach może wzbudzić zainteresowanie osób z zewnątrz. A może prowadzisz social media i organizujesz od czasu do czasu konkursy? Breloczki z własnym nadrukiem mogą okazać się świetnym dodatkiem do nagrody.

Zalety breloczków z nadrukiem – dlaczego warto na nie postawić?

Przede wszystkim breloczki z własnym nadrukiem możesz łatwo spersonalizować. Na zewnętrznej powierzchni pojawi się Twoje logo, napis czy hasło reklamowe. Ponadto możesz dobrać kolor pasujący do szaty graficznej pojawiającej się w innych materiałach marketingowych. Już na pierwszy rzut oka taki gadżet może skojarzyć się z Twoją firmą, utrwalić się w pamięci osoby trzeciej oraz zwiększyć rozpoznawalność. W sklepie Caprea możesz dopasować grawer do swoich potrzeb: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/breloki-i-smycze/breloki/.

Ponadto tego typu gadżety reklamowe są stosunkowo tanie. Możesz zainwestować w większą liczbę produktów, aby wręczyć go np. każdemu, kto odwiedzi Twoje stanowisko na targach. Zajmują niewiele miejsca, więc zawsze warto mieć je w szufladzie w biurku, samochodzie czy teczce z dokumentami. W każdej chwili możesz zaskoczyć swojego rozmówcę i być może zyskać nowego klienta.

Nowoczesne breloczki z nadrukiem – jakie wybrać?

Wybór odpowiednich breloczków powinien być starannie przemyślany. Ważne jest, aby były one wykonane z trwałych materiałów, co zapewni ich długotrwałe użytkowanie. Projekt powinien być czytelny i dobrze odzwierciedlać logo firmy, ale jednocześnie nie powinien być zbyt nachalny. Można również rozważyć opcję personalizacji – na przykład poprzez dodanie imienia klienta, co może zwiększyć jego wartość emocjonalną.

Na rynku znajdziesz breloczki, które pełnią znacznie więcej funkcji. Dzięki temu dobierzesz je np. do swojej branży. Do kluczy można przyczepić małą latarkę, miarkę, poziomicę czy otwieracz do butelek.

Zwróć uwagę na kształt breloczka z nadrukiem, który może odzwierciedlać zainteresowania obdarowywanego albo działalność Twojej firmy. W branży nieruchomości sprawdzi się wzór domu, a transportu – mały samochód ciężarowy. Na takie detale warto zwrócić szczególną uwagę.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.