Towarzystwa zajmujące się sprzedażą obowiązkowych i dobrowolnych świadczeń zapewniających finansowe zabezpieczenie w przypadku szkód powstałych na skutek zdarzeń losowych oferują swoim klientom różnorodne formy nabycia polis. Warto wiedzieć, dlaczego internetowe kanały są najpopularniejszym rozwiązaniem.
Porównywarki ofert
Towarzystwa ubezpieczeniowe udostępniają swoim klientom proste w obsłudze kalkulatory składek. Za ich pośrednictwem każdy użytkownik może wybrać optymalny produkt dostosowany do własnego zapotrzebowania. Kalkulatory często pozwalają na zakup dodatkowych pakietów oferowanych w ramach poszczególnych produktów. Najpopularniejsze kalkulatory dotyczą obowiązkowej polisy komunikacyjnej oraz świadczenia AC. Na podstawie wprowadzonych danych system generuje oferty firm, współpracujących z konkretnym towarzystwem ubezpieczeniowym. Za pośrednictwem kalkulatora należne zobowiązania w ramach wybranej polisy można rozłożyć na dogodne raty. Po wybraniu odpowiedniego świadczenia klientowi udostępniane są również informacje na temat OWU. Rozwiązanie to niweluje ryzyko ewentualnych nieporozumień pomiędzy daną osobą a towarzystwem ubezpieczeniowym. Kalkulator OC/AC składa się z formularza, w obrębie którego wymagane są informacje, dotyczące posiadanego przez klienta pojazdu mechanicznego. Dane obejmują m.in. rodzaj środka komunikacyjnego, rok produkcji maszyny, typ skrzyni biegów itd. W pola kolejnej sekcji kalkulatora należy natomiast wprowadzić informacje na temat właściciela pojazdu. Na podstawie informacji system generuje produkty dostosowane do potrzeb danego klienta. Użytkownik może posegregować oferty według wybranego przez siebie kryterium. Po zakupie odpowiedniego świadczenia polisa zostaje wysłana w elektronicznej formie na wskazany przez daną osobę adres e-mail.
Strony ubezpieczycieli
Towarzystwa zajmujące się sprzedażą dobrowolnych i obowiązkowych świadczeń starają się dostosować swoje usługi do zapotrzebowania klientów. Strony internetowe firm ubezpieczeniowych stanowią więc kanał promocyjny i informacyjny. Każda polisa posiada dokładny opis, dzięki czemu klient może wybrać optymalne rozwiązanie odpowiadające jego preferencjom. Za pośrednictwem internetowych platform udostępniany jest formularz kontaktowy. Klient może również skonsultować zakup konkretnego świadczenia z profesjonalistą pracującym w danym towarzystwie.
Wygodny zakup
Firmy ubezpieczeniowe oferują swoim klientom proste w obsłudze systemy transakcyjne. Polisę można więc zakupić za pośrednictwem aplikacji mobilnych, kart płatniczych lub modeli One Click Payment. Dane do przelewu generowane są w sposób automatyczny. Rozwiązanie to niweluje problem ewentualnych pomyłek związanych z ręcznym wprowadzeniem informacji niezbędnych do realizacji operacji bankowej.
Opinie innych klientów
Firmy ubezpieczeniowe dbają o wizerunek własnego brandu. Na stronach internetowych towarzystw znaleźć można więc opinie klientów, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług danej jednostki. Rozwiązanie to ułatwia rzetelną ocenę jakości oferowanych produktów.
Zarządzanie świadczeniami
Firmy ubezpieczeniowe udostępniają wygodny w obsłudze panel klienta. Wysyłane w formie elektronicznej świadczenia ograniczają liczbę papierowych dokumentów zgromadzonych przez daną osobę. Za pośrednictwem panelu klienta można zarządzać dostępnymi ubezpieczeniami. Moduł ten niweluje również ryzyko nałożenia kary finansowej związanej z brakiem ważnego OC.
Kanały internetowe ułatwiają klientom zakup odpowiedniego świadczenia. Warto więc skorzystać z oferty dostępnej na stronie najtansze-ubezpieczenia.pl, by wybrać produkt, zapewniający finansowe zabezpieczenie pojazdu mechanicznego.